logo kozmin
Unia EuropejskaElektroniczna Skrzynka PodawczaBiuletyn Informacji Publicznej

Menu podmiotowe

Menu przedmiotowe

Na podstawie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411), każdy ma prawo wystąpić do Burmistrza Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski z wnioskiem o zapewnienie dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej lub elementu strony internetowej lub udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu.

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej powinien zawierać:

  • dane kontaktowe wnioskodawcy,
  • wskazanie strony internetowej lub elementu strony internetowej, który ma być dostępna cyfrowo,
  • wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą,
  • wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeśli dotyczy.

Termin realizacji

Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski odpowie na wniosek nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem. Jeśli zapewnienie dostępności cyfrowej nie może nastąpić w wyżej wymienionym terminie, Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia oraz terminie w jakim zapewni dostępność. Termin ten nie może być dłuższy, niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z wnioskiem.

Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski może odmówić zapewnienia dostępności cyfrowej, jeśli wiązałoby się to z ryzykiem naruszeniem integralności lub wiarygodności przekazywanych informacji.

W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności w zakresie określonym we wniosku Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski powiadomi wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości zapewnienia dostępności cyfrowej i wskaże rozwiązanie alternatywne. .

Złożenie wniosku

Wniosek można:
1.Przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski, Stary Rynek 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski
2. Złożyć w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski, w godzinach pracy Urzędu;
3. Przesłać za pośrednictwem EPUAP (adres skrzynki ePUAP /UMiGKozminWlkp/SkrytkaESP);
4. Przesłać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tryb odwoławczy

W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej we wniosku, albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu - osoba zgłaszająca żądanie ma prawo złożyć do podmiotu publicznego skargę. Do rozpatrywania skargi w sprawach zapewnienia dostępności cyfrowej stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. 2021 poz. 735).

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej pdf

RODO Klauzula informacyjna.pdf

Udostępniony: 02 maja 2025 Poprawiono: 02 maja 2025
Opublikował: Administrator Udostępnił: Administrator
Licznik odwiedzin: 15
Wersje:
2025-05-02 11:22:01 Edycja przeprowadzona przez: Administrator
2025-05-02 10:58:19 Edycja przeprowadzona przez: Administrator