logo kozmin
Unia EuropejskaElektroniczna Skrzynka PodawczaBiuletyn Informacji Publicznej

Menu podmiotowe

Menu przedmiotowe

Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski

Maciej Bratborski

ul.Stary Rynek 11, pokój nr 13

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski

Jarosław Ratajczak

ul. Stary Rynek 11, pokój nr 13

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępca Burmistrza kieruje bieżącymi sprawami gminy, a w szczególności w zakresie:

  • wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
  • ochrony środowiska i przyrody oraz gospodarki wodnej,
  • zieleni gminnej i zadrzewień,
  • gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego,
  • targowisk,
  • kieruje Referatem Inwestycji i Gospodarki Komunalnej,
  • kieruje pracami Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Sekretarz Gminy

Agnieszka Rogowska

ul. Stary Rynek 11, pokój nr 10

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do zadań Sekretarza Gminy należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

  • opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego i jego zmian,
  • nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie i przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  • opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy,
  • organizowanie szkoleń pracowników i doskonalenia zawodowego,
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
  • nadzór i kontrola nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych i przestrzeganiem kpa,
  • koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, spisami, referendami,
  • kieruje Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
  • udział w pracach Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Skarbnik Gminy

Andrzej Serek

ul.Przyjemskich 21 , pokój nr 22

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do zadań Skarbnika Gmina należy w szczególności:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • dokonywanie wstępnych kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrasygnata czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
  • opracowywanie projektu budżetu, wieloletniej prognozy finansowej, projektów planów finansowych i sprawozdań,
  • opracowywanie wyników finansowych, sprawozdań i analiz wykonania budżetu gminy, zgłaszanie swych propozycji Burmistrzowi Miasta i Gminy,
  • opracowywanie procedur prowadzenia nadzoru i kontroli w zakresie gospodarowania środkami publicznymi pod względem legalności, gospodarności i celowości,
  • nadzór nad jednostkami sektora finansów publicznych i ich kontrola w zakresie przestrzegania przez tę jednostkę realizacji procedur, kontroli oraz zasad wstępnej oceny celowości poniesienia wydatków,
  • wdrożenie i zapewnienie adekwatnego, skutecznego i efektywnego systemu kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta i Gminy, a także w jednostkach samorządu gminnego,
  • opracowywanie instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji inwentaryzacyjnej i zakładowego planu kont i innych regulacji wynikających z przepisów ustawy o rachunkowości dotyczących przyjętej polityki rachunkowości,
  • kontrolowanie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych
  • kierowanie pracą Referatu Podatków i Księgowości,
  • współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Bankiem wykonującym obsługę kasową i bankami finansującymi,
  • przestrzeganie ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, przepisów o klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości, prawa zamówień publicznych,
  • nadzór nad rozliczaniem podatku VAT w gminie, w tym nad tworzeniem i wysyłaniem Jednolitego Pliku Kontrolnego

Udostępniony: 02 maja 2025 Poprawiono: 02 maja 2025
Opublikował: Administrator Udostępnił: Administrator
Licznik odwiedzin: 21
Wersje:
2025-05-02 10:19:09 Edycja przeprowadzona przez: Administrator
2025-05-02 10:13:12 Edycja przeprowadzona przez: Administrator
2025-05-02 09:49:06 Edycja przeprowadzona przez: Administrator