
Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona, jeżeli posiada potwierdzenie znajomości języka polskiego dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej/,2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ wykształcenie średnie budowlane lub ekonomiczne lub administracyjne,
4/ kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5/ nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość podstawowych zagadnień z zakresu funduszy unijnych,
2/ znajomość prawa budowlanego,
3/ preferowane wykształcenie wyższe budowlane lub ekonomiczne lub administracyjne,
4/ znajomość problematyki samorządowej,
5/ umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office, oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i internetu,
6/ umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań,
7/ umiejętność pracy w zespole,
8/ znajomość przepisów o pożytku publicznym i wolontariacie, o działalności organizacji pozarządowych, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii
9/ prawo jazdy kategorii „B”, samochód do dyspozycji,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) zbieranie informacji o dostępnych środkach z funduszy europejskich oraz innych możliwych do pozyskania przez gminę,
2) opracowywanie wniosków o dofinansowanie i rozliczanie projektów,
3) planowanie i obsługa administracyjna inwestycji prowadzonych przez Gminę z udziałem środków europejskich oraz innych możliwych do pozyskania, w tym współudział w opracowywaniu SIWZ,
4) koordynacja i współdziałanie z organizacjami turystycznymi w celu realizacji zadań z zakresu kultury fizycznej, w tym rekreacji i wypoczynku,
5) przygotowywanie i realizacja gminnego programu przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii
6) wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu i naliczanie opłat, z tym związanych,
7) opracowywanie danych do projektu budżetu, propozycji zmian i jego realizacja,
8) opracowywanie projektów programów współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Informacja o warunkach pracy:
1. Praca w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski ul. Stary Rynek 11, w biurze znajdującym się na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę.
2. Czas pracy – 8 godzin na dobę – 40 godzin tygodniowo, /od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do godz. 16.00/.
3. Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
4. Stanowisko wymaga pracy przy komputerze.
5. Oprócz pracy biurowej praca na wskazanym stanowisku wiąże się z wyjazdami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski w lutym 2013r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- świadectwo potwierdzające posiadane wykształcenie lub dyplom ukończenia uczelni,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Dokumenty należy przesłać lub złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski
ul. Stary Rynek 11, biuro nr 13 do 18 marca 2013 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw projektów i inwestycji z udziałem środków europejskich”.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ mgr inż. Maciej Bratborski
Koźmin Wielkopolski, 4 marca 2013r.